Właściwości naszej folii PET o grubości 80 µm na naklejki na podłogę do wnętrz
Samoprzylepna folia PET 80 µm charakteryzuje się dużą odpornością na rozciąganie i nadaje się do użycia jako naklejki na podłogę w pomieszczeniach. Biała, błyszcząca powierzchnia ma strukturę antypoślizgową, zapewnia bezpiecznie chodzenie po niej oraz ma odpowiedni certyfikat ubezpieczeniowy na wypadek ewentualnych szkód na zdrowiu. Dzięki warstwie kleju na tylnej stronie doskonale trzyma się na gładkich podłożach, takich jak marmur, polerowany kamień lub glazura. Ważne przed umieszczeniem naklejki: przed umieszczeniem naklejki należy wyczyścić i osuszyć podłoże. W okresie sześciu miesięcy można usunąć naklejkę bez pozostawiania śladów.
Właściwości naszej folii PET o grubości 110 g/m² na naklejki w niskich nakładach
Nasza folia PET na naklejki w niskich nakładach 110 g/m² jest mocna i transparentna. Stosowana do produkcji naklejek w niskich nakładach folia PET ma gładką, refleksującą powierzchnię. Bez problemu można ją oddzielić od nośnika, folia dobrze trzyma się na gładkich, czystych powierzchniach. Materiał nadaje się wyłącznie do stosowania w pomieszczeniach.
Tylna strona folii pokryta jest mocnym klejem i umieszczona na papierowym, gładkim nośniku. Wraz z klejem i papierowym nośnikiem waga folii PET odpowiada gramaturze papieru 240 g/m².
Zwracamy uwagę, że na transparentnej folii nie ma możliwości druku białego koloru, a po wydruku białe elementy z projektu pozostaną przezroczyste.
Pomoc przy wyborze folii PET
Jak wytrzymałe są naklejki na podłogę?
Wytrzymałość naklejek na podłogę zależy od różnych czynników, między innymi światła, podłoża i miejsca montażu oraz częstotliwości chodzenia po nich. Naklejki na podłogę, które zostaną umieszczone na zewnątrz, narażone na bezpośrednie promieniowanie słoneczne lub w miejscach o dużym natężeniu ruchu, wytrzymają mniej w porównaniu do naklejek w miejscach osłoniętych przed światłem lub mniej uczęszczanych.
W jakim celu stosuje się naklejki na podłogę?
Naklejki na podłogę stosowanie są w pomieszczeniach jako reklama na stopniach schodów, informacje w ciągach komunikacyjnych lub jako reklama w sklepach i centrach handlowych. W przychodniach lekarskim i aptekach często widzimy je jako informacje o konieczności zachowania odstępu.
Na zewnątrz naklejki podłogowe mają zwrócić uwagę przechodniów. Na przykład zapraszają do wizyty w sklepie, są elementem różnych akcji miejskich i kierują przechodniów w ciągach komunikacyjnych i na targach