Nasz sklep w Twoim systemie: Interfejs API upraszcza procesy
To rozwiązanie upraszcza procesy, oszczędza czas i uwalnia zasoby do innych zadań. Zamiast ręcznego wpisywania zamówień klientów do naszego sklepu, wszystkie dane dotyczące zamówień są przesyłane automatycznie. To działa również w przypadku korzystania z portalu marketingowego lub zakupowego (np. Onventis, SAP/Ariba, Synertrade).
Korzyści dla Twojej organizacji z op.connect
Bezpośrednie połączenie z interfejsem
Połączysz wygodnie swój system z naszym sklepem internetowym. W tym celu dostępna jest szczegółowa dokumentacja API.
Zoptymalizowane procesy
Wszystkie dane zamówienia, w tym faktury, mogą być przesyłane do systemu za pośrednictwem interfejsu. Zautomatyzowane procesy pozwalają oszczędzać czas i uwalniają zasoby Twoich pracowników.
Automatyczna wymiana danych
Dane produktu, zamówienia i ceny są automatycznie wymieniane za pośrednictwem interfejsu. Jest to również możliwe w przypadku danych zamówień i faktur.
Duża różnorodność produktów
Oferujemy szeroki asortyment produktów: od roll-upów po artykuły reklamowe, plakaty i koperty.
Korzyści dla użytkownika
Zwiększona produktywność
Zautomatyzowane procesy uwalniają zasoby Twoich pracowników, zwiększając ich produktywność.