Milion klientów: Sukces ma wiele twarzy
Biznes międzynarodowy dalej zyskuje na znaczeniu
Od stycznia 2017 r. Onlineprinters zdobyło 400 tys. nowych klientów i powitało milionowego klienta. „Milion klientów: ta liczba oznacza wiele kreatywnych produktów poligraficznych, które w ubiegłych 14 latach mogliśmy wykonać dla naszych klientów”, mówi dr Michael Fries, CEO w Onlineprinters podczas prezentacji wydruku artystycznego „Customer Globe”. Został on zrealizowany za pomocą programu „Mosaic” naszego partnera technologicznego HP we współpracy z agencją reklamową gyro. Wykonano tysiąc indywidualnych egzemplarzy i wysłano do wieloletnich klientów. „Dzisiaj nic już nie ogranicza kreatywności w druku online. Nasz wydruk artystyczny oznacza różnorodność naszych klientów i ich projekty. Każdy z tysiąca wydrukowanych egzemplarzy serii bazuje na tym samym projekcie i mimo to jest unikatowy”, mówi Michael Fries.
Udział zleceń międzynarodowych w obrocie wzrasta
Onlineprinters dostarcza produkty przede wszystkim do klientów biznesowych w ponad 30 krajach Europy. W Niemczech pod marką diedruckerei.de przedsiębiorstwo generuje około 30 procent całego obrotu. W latach 2012 - 2014 obrót zagraniczny coraz bardziej zyskiwał na znaczeniu. Wynika to z tego, że w tym czasie kontynuowany był rozpoczęty w roku 2008 proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa. Wraz z zakupem Solopress, wiodącej drukarni internetowej w Wielkiej Brytanii oraz przystąpieniem do Grupy Onlineprinters lidera na rynku skandynawskim, drukarni LaserTryk, Onlineprinters należy do grupy trzech największych drukarni internetowych w Europie. CEO określa internacjonalizację jako główny element sukcesu Onlineprinters.
W Onlineprinters na sukces pracują wspólnie ludzie o 40 narodowościach. „Tam, gdzie spotyka się wiele narodowości, działać można tylko w oparciu o tolerancję i wzajemny respekt. To wyróżnia naszą kulturę przedsiębiorstwa”, podkreśla dr Michael Fries.
Patrick Piecha
Kierownik działu prasy i PR
press@onlineprinters.com
Tel.: +49 9161 6209807