Znaczna obniżka cen wydruków wielkoformatowych
Nowe produkty w ofercie Large Format Printing (LFP)
Punktualnie na start nowego sezonu targowego Onlineprinters obniża ceny na różne produkty w druku wielkoformatowym. Klienci zyskują na rabatach nawet do 25 procent. Obniżka cen była możliwa dzięki kolejnej optymalizacji procesów produkcyjnych. „Do naszej koncepcji biznesowej należy także stała optymalizacja produkcji. Aby także nasi klienci mogli mieć profity z ulepszeń procesów produkcyjnych, regularnie dopasowujemy ceny na ich korzyść”, informuje dr Michael Fries, prezes spółki Onlineprinters GmbH.
Wszystkie obniżki cen na jeden rzut oka
O 25 procent zredukowaliśmy ceny wydruków wielkoformatowych. Płyty komorowe oraz flagi z lub bez wysięgnika są teraz tańsze o 25 procent. Ceny na szyldy reklamowe w dużym formacie obniżyliśmy o 20 procent. Obniżki cen są stałe i obowiązują od zaraz. Onlineprinters ma własne maszyny do druku LFP i wytwarza wszystkie produkty w swoim zakładzie w Neustadt a. d. Aisch.
Nowość w naszym asortymencie: plakaty City-Light i wieże Pop-up
W roku 2016 Onlineprinters nie tylko skrócił czasy dostaw i rozszerzył zakres usług, ale także wprowadził do asortymentu 80 nowych produktów, aby umożliwić klientom zakup wszystkich niezbędnych artykułów u jednego dostawcy. Tę strategię przedsiębiorstwo będzie kontynuować w roku 2017. Nowości otwierają plakaty City-Light, które dostępne są w sklepie od stycznia br. Klienci mogą wybierać pomiędzy trzema gatunkami papieru: papierem afiszowym 120 g/m², folią Backlit 210 µm oraz papierem Indoor 140 g/m².
Wkrótce w naszym w sklepie internetowym dostępne będą także tzw. wieże Pop-up. Są to mobilne słupy reklamowe, które można szybko i bez pomocy narzędzi zmontować w miejscu ekspozycji. Wyglądają jak klasyczne słupy ogłoszeniowe i nadają się do reklamy w pomieszczeniach. „W przypadku systemów wystawienniczych w pierwszej kolejności chodzi o to, aby zaoferować klientom systemy reklamowe, które można szybko zamontować i zdemontować i które przyciągną uwagę klientów. Pod tym względem zarówno wieże Pop-up, jak i ścianki reklamowe, które wprowadziliśmy pod koniec roku 2016, są dobrymi rozwiązaniami na prezentację na targach i podobnych imprezach”, wyjaśnia dr Michael Fries.