Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać zmian w rodzaju wysyłki?

Ze względu na w pełni zautomatyzowane procesy produkcyjne późniejsza zmiana rodzaju wysyłki lub przyspieszenie wysyłki nie są możliwe. 

Podczas składania zamówienia wybierz na stronie produktu żądany czas produkcji, a w okienku "Płatność/wysyłka" żądany rodzaj dostawy (np. wysyłkę ekspresową), aby otrzymać swój produkt poligraficzny w odpowiednim terminie.

Zwróć uwagę na nasze informacje o wysyłce.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie