Gdzie jest moja przesyłka?

Kiedy Twoje zamówienie opuści nasze hale drukarskie, wyślemy Ci maila z potwierdzeniem wysyłki. Zawiera on wszystkie informacje umożliwiające śledzenie przesyłki. Użyj funkcji śledzenia, aby dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.  

 

Dla każdego adresu dostawy otrzymasz osobny numer przesyłki. Informację tę znajdziesz także w podglądzie zamówienia na swoim koncie klienta.  

 

Ze względu na ręczne przetwarzanie przy podziale wysyłki w wyjątkowych przypadkach może wystąpić opóźnienie dostawy o około jeden dzień.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie