• Bezpłatna wysyłka standardowa
  • 40 lat doświadczenia
  • Własna produkcja
  • 22 263 06 31 (Pn-Pt 8-17)

Jak mogę anulować swoje zlecenie?

Chcesz anulować swój projekt do druku? To całkiem proste:

  1. Zaloguj się na swoje konto klienta i otwórz podgląd zamówień.
  2. Wybierz odpowiednie zamówienie i kliknij „Inne działania i szczegóły zamówienia”.
  3. Następnie możesz anulować swoje zamówienie, klikając przycisk „Anuluj zlecenie”.

Jeśli nie masz jeszcze konta klienta w Onlineprinters, skorzystaj z naszego formularza rezygnacji.

 

Zwróć uwagę: po przesłaniu danych do druku i potwierdzeniu lub zaksięgowaniu płatności (w zależności od metody płatności) rozpoczynamy produkcję – od tego momentu anulowanie nie jest już niestety możliwe.

 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie