Reklamacja
Niezadowolony?
Jeśli nasz druk Ci nie odpowiada albo jest z wadami, masz możliwość opisać swój problem i podać informacje ważne do dalszego opracowania. Po otrzymaniu odpowiednich dokumentów jak i dodatkowych informacji (zdjęcia albo egzemplarze produktu) sprawdzimy reklamację i jak najszybciej zaproponujemy jej rozwiązanie.
![Powrót do konta klienta](/$WS/diedruckerei/shopdata/web/images/main_DE/rekla-bg-schritt1.jpg)
Powrót do konta klienta
Możesz przekazać nam swoją reklamację wyłącznie w odniesieniu do konkretnego zlecenia
Kliknij na "Podgląd zamówienia" w zakładce "Nasz serwis" na Twoim koncie klienta.
![](/$WS/diedruckerei/shopdata/web/images/main_DE/rekla-bg-schritt2.jpg)
"Szczegóły & akcje"
W podglądzie zamówienia znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twoich zleceń.
Wybierz reklamowane zlecenie i kliknij na "Szczegóły & akcje"
![Reklamuj zlecenie](/$WS/diedruckerei/shopdata/web/images/main_DE/rekla-bg-schritt3.jpg)
Reklamuj zlecenie
Wybierając "Reklamuj zlecenie" po prawej stronie, masz dostęp do osobistego formularza reklamacji.
![Wypełnij reklamację i wyślij](/$WS/diedruckerei/shopdata/web/images/main_DE/rekla-bg-schritt4.jpg)
Wypełnij reklamację i wyślij
Jesteś już we właściwym miejscu. Tutaj możesz szczegółowo opisać wady produktu i wysłać reklamację do nas.